Sociala intranät som karriärtrampolin – SvD Karriär 10 nov 2011

För ett tag sedan, när jag var på besök från spenaten i Huvudstaden för att föreläsa på en kurs hos Sveriges Informationsförening, om framtiden för den sociala webben, passade jag på att klämma in en intervju med Paula Asarnoj för SvD.

Jättekul var det då. Ännu roligare när artikeln publicerades 10 november och jag insåg att det var ett helt uppslag!

Du som har läst här på bloggen tidigare känner igen en del av mina käpphästar.. Jag tänker skriva mer om tips #4 vid ett senare tillfälle.

Artikeln säger resten (även i E24) – PDF-version

Author: TheSocialSwede

Passionate about social business, enabling people and organizations develop and grow through building, sharing and reusing knowledge, through working with people, their networks, aspirations, curiosity and social capabilities. Working WITH people FOR business.

Comments and responses appreciated

